הלוואה בערבות המדינה לגלידריה

גלידריה

ישראל היא מדינה חמה ושטופת שמש, לכן אין זה פלא כי ארצנו הקטנטונת הפכה למעצמת גלידות מובילה, ויש מאות גלידריות ברחבי הארץ. בעשור האחרון נפתחו גם מספר רשתות מובילות של גלידריות, חנויות קונספט הפועלות במתכונת של גלידריות (גלידריות אאוטלט) והוקמו בין היתר מאות נקודות מכירה נוספות של יצרני ומותגי הגלידה.

ענף הגלידריות בישראל

על פי נתוני יצרני הגלידות המובילים בישראל ענף הגלידות מגלגל כ-1.5 מיליארד שקל בשנה. הענף נמצא בצמיחה מתמדת, בשנים האחרונות הענף צמח בכ-7% מדי שנה. עם זאת, חשוב לזכור כי זהו ענף עונתי בישראל, לעומת ארצות אירופה בהן צריכת הגלידה יחסית דומה כל עונות השנה. הפער בצריכת הגלידה בישראל בחודשי הקיץ לבין צריכת הגלידה בחודשי החורף הוא פי 5.5, לכן בעלי הגלידריות חייבים להיערך לקראת החודשים החלשים ולהגביר את המכירות בעונה החמה כדי לשמור על אחוזי רווחיות גלידריה גבוהים מספיק כדי לשרוד את כל השנה.

בענף הגלידות בישראל ישנם שני שחקנים עיקריים – שטראוס ונסטלה, בשנים האחרונות נכנסו חברות חדשות המתמחות בגלידות, ביניהן מותגים מוכרים מאיטליה ומארצות הברית. לכן, לפני הקמת גלידריה חדשה כדאי לבדוק את התחרות באזור, כמה גלידריות יש ומהו פוטנציאל הצמיחה של העסק.

פתיחת עסק בתחום הגלידריות

פתיחת גלידריה חדשה מחייבת אתכם ללמוד ולהכיר את מאפייני הענף הייחודי, להיערך נכון לקראת ההשקעה הגדולה מבחינת פתרונות מימון ואשראי, לבחור מקום מרכזי עם תנועה גדולה של עוברי אורח, לפרסם את העסק ולשווק אותו נכון, לגייס כוח אדם ולהכשיר אותו וכמובן לחתום על הסכמים עם ספקי גלידות איכותיים וספקי ציוד נוספים.

בניית תוכנית עסקית לגלידריה

לפני הקמת גלידריה חדשה חשוב לבנות תוכנית עסקית יסודית ומקיפה. התוכנית העסקית מאפשרת לכם לבדוק כדאיות כלכלית של העסק, לבחון מהו פוטנציאל הצמיחה של הגלידריה, לקבוע יעדים ומטרות, לנהל תזרים מזומנים, לחשב אחוזי רווחיות ולעקוב אחרי הביצועים של העסק החדש.

את התוכנית העסקית לגלידריה כדי לבנות בעזרת יועצים עסקיים מנוסים ובעלי ידע רלוונטי. התוכנית העסקית תסייע לכם לקבל החלטות פיננסיות שקולות ואחראיות על סמך נתוני אמת, לגייס הלוואות ואשראי לעסק החדש, להציג את הגלידריה בפני משקיעים פוטנציאליים ולפקח על הנעשה בעסק.

כמה עולה לפתוח גלידריה?

עלות פתיחת גלידריה חדשה משתנה מעסק לעסק, יש להתייחס לפרמטרים כגון שכר דירה, שיפוצים בנכס והתאמת החלל לגלידריה, עלויות שיווק ופרסום, כוח אדם, ציוד, ריהוט, תאורה, מקררים ומקפיאים תעשייתיים, רישוי עסקים, עלויות מימון ועוד.

כדאי לדעת כי יש מקפיאים מעוצבים ויוקרתיים לגלידריות שמחירם עשוי להגיע לעשרות אלפי שקלים, ולמעשה עלות פתיחת העסק יכולה להגיע לסכום נכבד, בהתאם למאפייני המקום, גודל, עלויות עיצוב, תכנון אדריכלי, שיפוצים ועוד. באופן כללי, כדאי לחשב עלות הקמה לגלידריה חדשה בסך 250,000 עד 300,000 ₪, הקמת גלידריה אמריקאית זולה יותר, כ-150,000 ש"ח.

כיצד לגייס הלוואה מקרנות מדינה להקמת גלידריה?

גיוס אשראי לגלידריה אינו דבר של מה בכך, יש מגוון פתרונות מימון לפתיחת גלידריה, כדוגמת הלוואה מהבנק או הלוואות מקרנות מימון בערבות המדינה. אחד מפתרונות המימון האטרקטיביים עבור יזמים המעוניינים לפתוח גלידריה חדשה הוא באמצעות הלוואות מקרנות בערבות המדינה. הקרן לעסקים קטנים ובינוניים בערבות המדינה מציעה הלוואה בריבית אטרקטיבית במסלול הקמה, ניתן לקבל הלוואה עד 500,000 ₪ לתקופה של חמש שנים, יש אפשרות לדחיית התשלום הראשון (גרייס) לתקופה של 6 חודשים.

הלוואה בנקאית / חוץ בנקאית לגלידריה קיימת

אם אתם בעלי גלידריה קיימת ואתם מעוניינים להשקיע בעסק או זקוקים להלוואה נוחה למימון הון חוזר, באפשרותכם לקחת הלוואה מהבנק. במקרים מסוימים עדיף לקחת הלוואה חוץ בנקאית. חשוב לזכור כי הלוואה חוץ בנקאית לגלידריה אינה פוגעת במסגרת האשראי שהבנק הקצה לכם, זו הלוואה גמישה ונוחה יותר, ולרוב הריבית המוצעת בהלוואות מקרנות המדינה זולה יותר לעומת הריבית שבנקים מציעים ליזמים.

טיפים לפתיחת גלידריה

  • חשוב לבחור היטב את מיקום הגלידריה כדי להנות מתנועה רבה של לקוחות.
  • את התוכנית העסקית לגלידריה כדאי לבנות בעזרת יועצים מנוסים.
  • כדאי להשקיע במיתוג העסק ולהציע גלידות איכותיות וטעמים חדשים שאין למתחרים.

הלוואה בערבות המדינה לגלידריה כדאי לקחת בעזרת היועצים המנוסים של המרכז הישראלי לצרכנות פיננסית. השאירו פרטים בטופס למטה ואנו נחזור אליכם בהקדם, את הבקשה שלכם נעביר לגורמים המובילים המתמחים בגיוס הלוואות בערבות המדינה, ואנו נסייע לכם לקבל החלטה פיננסית משתלמת ולהשיג את המימון הנדרש עבורכם לפתיחת הגלידריה או להשקעה בעסק הקיים.

מסלולי הלוואה לעסק
שמתאימים לך
הגש בקשה אונליין וקבל תשובה מיידית

סמן את סכום ההלוואה שברצונך לקבל

100,000
50,000
2,000,000
המשך

פרטי התקשרות ומטרת ההלוואה

מה סוג העסק לו דרושה ההלוואה?

עסק חדש
עוסק פטור
עוסק מורשה
חברה בע''מ
חזרה
אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

נצטרך ממך מספר פרטים נוספים לבדיקת ההלוואה
(זה ייקח פחות מדקה, מבטיחים!)

מהו המחזור השנתי של העסק?

500,000
0
10,000,000
0
10,000,000

סוג ההלוואה הרצוי

הלוואה בערבות מדינה
סולו מהבנק - (עד 5 ימים)
חוץ בנקאי
לא משנה לי סוג ההלוואה
חזרה

מהו וותק החברה שלך בשנים?

3
1
20
1
20

האם יש לך נכסים?

דירה/בית פרטי
מסחרי-משרד, חנות
מגרש
אין נכסים
חזרה

מה הגיל שלך ?

28
18
90
18
90

מאיזה איזור בארץ העסק?

צפון-רמת הגולן והגליל
חיפה והקריות
חדרה, זכרון והעמקים
אזור השרון
אזור המרכז
אזור ירושלים והסביבה
אזור השפלה עד אשקלון
אזור הדרום
אזור אילת והסביבה
חזרה

מה מצב חשבון הבנק שלך?

חשבון תקין (לא הוגבל אף פעם)
חשבון תקין (לא הוגבל ב5 שנים האחרונות)
חשבון הוגבל (בחמש שנים האחרונות)
חשבון מוגבל (יש אופציה לערבים)
היה עיקול על החשבון
חזרו שיקים בחשבון

האם יש לך תיקים בהוצאה לפועל?

אין תיקים
יש תיקים
חזרה

שלב אחרון וסיימנו!

ציין את תחום פעילות העסק והערות נוספות במידה ויש

חזרה
הגש בקשה להלוואה

, בקשתך התקבלה והיא תיבדק בהקדם. בשעות הקרובות יחזרו אליך עם הצעה להלוואה לעסק שתתאים לצרכיך.