הלוואה עד 400,000 ש"ח לעסקים

כסף שניתן כהלוואה ארוכת טווח

התפתחות השווקים הפיננסיים בשנים האחרונות, קידמה במידה רבה את מערכת היחסים בין לווים עסקיים פוטנציאליים לבין גופים אשר מעניקים אשראי תמורת תשלומי ריבית. כיום, כמעט כל עסק גדול או קטן, עושה שימוש בהלוואות חיצוניות כדי לממן פעילות שוטפת, לבצע השקעות או להקים חברה חדשה.

יש לציין, כי בניגוד לעבר, כאשר הלוואה בבנק הייתה כמעט האופציה היחידה, ישנה כעת חשיבות עצומה בבדיקה מוקדמת ויסודית של החברה, עמה הלווה מתקשר בעסקת האשראי. הסיבה לכך, כי חברות חוץ בנקאיות רבות ופחות מוכרות, יכולות לנצל את הפיקוח הרופף עליהן וכך לגבות ריבית מופרזת או להונות את הלקוחות בצורות אחרות.

איך ניתן לקבל הלוואה של ארבע מאות אלף ₪ לעסקים מבנקים וחברות חוץ בנקאיות?

רוב הלווים העסקיים מעדיפים עדיין לפנות לבנקים בבקשת הלוואה וזאת בגלל הנוחות שבדבר וגם האמונה שגופים בנקאיים הם בטוחים יותר מאופציות אחרות. יתרון נוסף של הלוואות בנקאיות קשור כמובן לריבית הנמוכה יחסית שלהן וזאת מול האפיקים הזמינים בשוק החוץ בנקאי. אולם, גיוס הלוואות בנקאיות בסכומים של מאות אלפי שקלים הוא איננו פשוט וכרוך בהצגת ביטחונות, פוטנציאל גבוה לרווחים, היסטוריית אשראי חיובית ועוד.

במידה והלווה מעדיף לפנות לחברות חוץ בנקאיות, חשוב לדעת כי הסיכויים לתשובה חיובית הם גבוהים יותר, גם עבור לקוחות שקיבלו סירוב מהבנק. העלויות של הריבית אמנם יהיו גבוהות יותר בדרך כלל, אך גם המסלולים הם מגוונים וגמישים מאד.

אפשרויות גיוס אשראי עד 400 אלף שקלים מקרנות ממשלתיות ופילנתרופיות

אם נתייחס לקרנות השונות שמציעות הלוואות עסקיות, הרי שמדובר על אופציות פחות מוכרות לציבור הרחב, אך הן יכולות להיות המשתלמות ביותר עבור הלווים. הסיבה לכך, כי קבלת אשראי במסגרת הקרן בערבות מדינה או קרן נתן ליזמים, יכולה להתבצע בריבית נמוכה במיוחד או ללא תשלומי ריבית כלל. הדבר החשוב ביותר, הוא למצוא קרן ומסלול מתאימים לפרופיל החברה ולקריטריונים המינימאליים שנקבעו.

אנו במרכז הישראלי לצרכנות פיננסית מעוניינים להציע ללווים העסקיים הפוטנציאליים פלטפורמה עדכנית שמשווה בין אפיקים זמינים בשוק האשראי. מכיוון שכמות הגופים שמעניקים הלוואות עסקיות גדלה בשנים האחרונות, חשוב מאד להתייעץ עם אנשי מקצוע אובייקטיביים בטרם נטילת אשראי כזו או אחרת. בצורה כזו, ניתן להוזיל את עלויות הריבית בצורה משמעותית ולהגדיל את הסיכויים לקבל את ההלוואה המשתלמת ביותר עד 400,000 ש"ח לעסקים.

חשוב לציין, כי בחירת מסלול הלוואה מתאים בהתאם לקריטריונים, הוא רק חלק ראשון בתהליך גיוס האשראי. המומחים של המרכז הישראלי לצרכנות פיננסית ילוו אותך לכל אורך הדרך ויסייעו לך בהגשת הבקשה וניהול משא ומתן מול הגוף המלווה.

במידה ואתה חושב ליטול הלוואה עסקית למטרות שונות בזמן הקרוב, תוכל לחסוך זמן על חיפושים מיותרים באמצעות שיחה טלפונית פשוטה. אנו במרכז הישראלי לצרכנות פיננסית יכולים להתאים לך הלוואה אופטימאלית ללא שום עלות או התחייבות. כל מה שעליך לעשות, זה להשאיר את פרטי ההתקשרות עמך בעמוד זה ואנו נדאג שהנציגים הטלפוניים שלנו יצרו אתך קשר במהירות האפשרית.

מסלולי הלוואה לעסק
שמתאימים לך
הגש בקשה אונליין וקבל תשובה מיידית

סמן את סכום ההלוואה שברצונך לקבל

100,000
50,000
2,000,000
המשך

פרטי התקשרות ומטרת ההלוואה

מה סוג העסק לו דרושה ההלוואה?

עסק חדש
עוסק פטור
עוסק מורשה
חברה בע''מ
חזרה
אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

נצטרך ממך מספר פרטים נוספים לבדיקת ההלוואה
(זה ייקח פחות מדקה, מבטיחים!)

מהו המחזור השנתי של העסק?

500,000
0
10,000,000
0
10,000,000

סוג ההלוואה הרצוי

הלוואה בערבות מדינה
סולו מהבנק - (עד 5 ימים)
חוץ בנקאי
לא משנה לי סוג ההלוואה
חזרה

מהו וותק החברה שלך בשנים?

3
1
20
1
20

האם יש לך נכסים?

דירה/בית פרטי
מסחרי-משרד, חנות
מגרש
אין נכסים
חזרה

מה הגיל שלך ?

28
18
90
18
90

מאיזה איזור בארץ העסק?

צפון-רמת הגולן והגליל
חיפה והקריות
חדרה, זכרון והעמקים
אזור השרון
אזור המרכז
אזור ירושלים והסביבה
אזור השפלה עד אשקלון
אזור הדרום
אזור אילת והסביבה
חזרה

מה מצב חשבון הבנק שלך?

חשבון תקין (לא הוגבל אף פעם)
חשבון תקין (לא הוגבל ב5 שנים האחרונות)
חשבון הוגבל (בחמש שנים האחרונות)
חשבון מוגבל (יש אופציה לערבים)
היה עיקול על החשבון
חזרו שיקים בחשבון

האם יש לך תיקים בהוצאה לפועל?

אין תיקים
יש תיקים
חזרה

שלב אחרון וסיימנו!

ציין את תחום פעילות העסק והערות נוספות במידה ויש

חזרה
הגש בקשה להלוואה

, בקשתך התקבלה והיא תיבדק בהקדם. בשעות הקרובות יחזרו אליך עם הצעה להלוואה לעסק שתתאים לצרכיך.