הלוואות לעסק חדש

יועצת עסקית בפגישה על לקוח

האם אתה חולם על הקמת עסק חדש ומעוניין להיות עצמאי מצליח המרוויח בכבוד? זקוק להלוואה ראשונית לצורך גיוס הכסף הנדרש להקמת עסק עצמאי חדש? ובכן, עליך לדעת כי יש מגוון פתרונות מימון שיאפשרו לך להקים את העסק עליו אתה חולם.

 

מי מציע הלוואות להקמת עסקים חדשים?

כדי להגשים חלום ולהקים עסק חדש בארץ עליך לערוך תכנית עסקית ולגייס או ההון הנדרש לשכירת משרד, רכישת ציוד וגיוס הון ראשוני שיאפשר לך להתמודד עם ההוצאות השוטפות עד ליצירת רווחים. יזמים רבים בתחילת דרכם המעוניינים להקים עסק עצמאי חדש אינם בעלי הון ולכן עליהם להסתייע במקורות מימון שונים.

כדי לקבל הלוואה לעסק חדש תוכל לפנות לאחד הבנקים, לא בהכרח לבנק בו מתנהל כרגע חשבון העו"ש שלך, ובאפשרותך לקבל הלוואה בתנאים משתלמים גם מחברות מימון חוץ בנקאיות כגון חברות האשראי, בתי הלוואות שונים וחברות מימון פרטיות. מעבר לכך, תוכל להגיש בקשה לקבלת הלוואה לעסקים חדשים דרך הקרן לעסקים קטנים ובינוניים בערבות המדינה או לפנות לאחת הקרנות הפילנתרופיות המציעות אף הן מגוון הלוואות ליזמים בתחילת דרכם.

הלוואה לעסק מתחיל בתנאים משתלמים

הקמת עסק חדש כרוכה בהוצאות לא מבוטלות, לכן יש להיערך לכך פיננסית מראש. באמצעות הלוואה לעסק חדש ניתן לגייס את המימון הנדרש להקמת העסק תוך פריסת תשלומי ההחזר לתקופה ארוכה על מנת שלא להכביד על תזרים ההוצאות השוטפות. גם אם בכוונתך לקחת הלוואה קטנה עליך לזכור כי הלוואה יש להחזיר, לכן חשוב לערוך סקר שוק מקיף כדי להשוות עלויות ותנאים.

חשוב להדגיש כי בנקים וחברות מימון חוץ בנקאיות חוששים לכספם, לכן הם עלולים לדרוש ריביות גבוהות, ערבויות, ביטחונות שונים, הוכחת הון עצמי ויכולת החזר, תכנית עסקית מפורטת ומסמכים נוספים. לכן, חשוב כי תפנה ליועץ הלוואות שאינו מייצג את האינטרסים של הבנקים וזה יסייע לך לקבל הצעות משתלמות ואטרקטיביות.

בנוסף, יועץ הלוואות יוכל לסייע לך להגיש את המסמכים הנדרשים לקבלת הלוואה לעסק מתחיל דרך קרנות בערבות המדינה או קרנות פילנתרופיות. עם זאת, כדאי לדעת כי הליך קבלת ההלוואה יחסית ארוך ובסיום ההליך לא מובטח לך כי תקבל אישור להלוואה או כי תקבל את הסכום שביקשת. לכן, מומלץ להשוות בין הלוואות לעסקים שבנקים מציעים לבין הלוואות מחברות מימון חוץ בנקאיות הפועלות בהיתר ממשרד האוצר וגופי מימון חוץ בנקאיים נוספים.

ייעוץ מקצועי יסייע לך לקבל מידע על מסלולי הלוואה המתאימים עבורך, מידע אודות גובה הריביות בכל מסלול הלוואה, אפשרויות לפריסת תשלומים, יתרונות וחסרונות בכל הלוואה ומידע בעל ערך רב נוסף. כבעל עסק הנך נדרש לקבל החלטות רבות בתחום הפיננסי, אך רצוי לקבלן בעזרת יועץ מקצועי ומנוסה.

מעוניין להקים עסק חדש ומצליח ואתה זקוק להלוואה בתנאים משתלמים? אם כן, השאר פרטים בטופס שבאתר וצוות המומחים של פורטל המרכז הישראלי לצרכנות פיננסית יסייע לך, ללא עלות או התחייבות מצדך, למצוא את ההלוואה המתאימה והאטרקטיבית ביותר עבורך.

מסלולי הלוואה לעסק
שמתאימים לך
הגש בקשה אונליין וקבל תשובה מיידית

סמן את סכום ההלוואה שברצונך לקבל

100,000
50,000
2,000,000
המשך

פרטי התקשרות ומטרת ההלוואה

מה סוג העסק לו דרושה ההלוואה?

עסק חדש
עוסק פטור
עוסק מורשה
חברה בע''מ
חזרה
אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

נצטרך ממך מספר פרטים נוספים לבדיקת ההלוואה
(זה ייקח פחות מדקה, מבטיחים!)

מהו המחזור השנתי של העסק?

500,000
0
10,000,000
0
10,000,000

סוג ההלוואה הרצוי

הלוואה בערבות מדינה
סולו מהבנק - (עד 5 ימים)
חוץ בנקאי
לא משנה לי סוג ההלוואה
חזרה

מהו וותק החברה שלך בשנים?

3
1
20
1
20

האם יש לך נכסים?

דירה/בית פרטי
מסחרי-משרד, חנות
מגרש
אין נכסים
חזרה

מה הגיל שלך ?

28
18
90
18
90

מאיזה איזור בארץ העסק?

צפון-רמת הגולן והגליל
חיפה והקריות
חדרה, זכרון והעמקים
אזור השרון
אזור המרכז
אזור ירושלים והסביבה
אזור השפלה עד אשקלון
אזור הדרום
אזור אילת והסביבה
חזרה

מה מצב חשבון הבנק שלך?

חשבון תקין (לא הוגבל אף פעם)
חשבון תקין (לא הוגבל ב5 שנים האחרונות)
חשבון הוגבל (בחמש שנים האחרונות)
חשבון מוגבל (יש אופציה לערבים)
היה עיקול על החשבון
חזרו שיקים בחשבון

האם יש לך תיקים בהוצאה לפועל?

אין תיקים
יש תיקים
חזרה

שלב אחרון וסיימנו!

ציין את תחום פעילות העסק והערות נוספות במידה ויש

חזרה
הגש בקשה להלוואה

, בקשתך התקבלה והיא תיבדק בהקדם. בשעות הקרובות יחזרו אליך עם הצעה להלוואה לעסק שתתאים לצרכיך.