הלוואות לעסק קיים

כסף שניתן כהלוואה חוץ בנקאית

נגישות לאשראי היא אחת הבעיות המרכזיות עמן מתמודדים עסקים בארץ. כל עסק זקוק לפתרונות מימון שונים, מעבר למסגרת האשראי הבנקאית, לצרכי הפעילות העסקית השוטפת, וכדי להרחיב את החברה, למימון הון חוזר, להשקעות בהרחבת העסק הקיים, לרכישת ציוד חדש ועוד. עם זאת, עסקים קיימים רבים אינם מודעים לפתרונות מימון ולמקורות אשראי זמינים ונגישים.

שלושה מקורות אשראי להלוואות לעסקים קיימים

כדאי לדעת כי ישנם שלושה מקורות אשראי עיקריים המספקים מגוון פתרונות מימון לעסקים קיימים- בנקים, קרנות בערבות המדינה או קרנות פילנטרופיות וחברות מימון חוץ בנקאיות. כמו כן, יש פתרונות מימון משתלמים לעסקים קיימים אותם חשוב כי כל עסק יכיר, ביניהם פקטורינג, ניכיון המחאות, הלוואות בערבות המדינה, קרנות פילנתרופיות לעסקים קטנים ובינוניים, אשראי לנדל"ן, מימון יבוא וסחר חוץ, ליסינג מימוני לחכירת ציוד בתנאים משתלמים ופתרונות מימון נוספים.

כיצד לחפש פתרונות מימון ואשראי לעסק הקיים?

רוב העסקים הזקוקים לפתרונות מימון ואשראי פונים רק לבנק בו מתנהל חשבון העו"ש של החברה, אך למעשה עליהם לבצע סקר שוק מקיף בין כל הבנקים כדי להוזיל עלויות מימון וכדי לקבל פתרונות מימון משתלמים יותר. מרבית הבנקים מציעים כיום ללקוחות העסקיים פתרונות מימון מתקדמים, גמישים ואיכותיים יותר מבעבר.

ישנם בנקים המשתפים פעולה עם מוסדות וארגונים ממשלתיים או פילנתרופיים במטרה לסייע לעסקים לקבל מימון בתנאים משתלמים. כך לדוגמה ניתן להגיש בקשה לקבלת פתרונות מימון מקרן לאומי, הלוואה לעסקים קטנים בצפון ובדרום באמצעות בנק מזרחי טפחות, קרן פועלים לצמיחת עסקים מטעם בנק הפועלים וכיוצא בזה.

עם זאת, אין להסתפק רק בפניה אל הבנקים השונים אלא יש לחפש במקביל גם פתרונות מימון לעסקים קיימים הניתנים על ידי חברות האשראי, חברות הביטוח, בתי השקעות וחברות מימון חוץ בנקאיות אחרות.

הלוואות בערבות המדינה וקרנות פילנתרופיות כהלוואות לעסקים קיימים

מדינת ישראל רואה חשיבות עליונה בעידוד הקמת וצמיחת עסקים קטנים ובינוניים. עסקים אלה נחשבים למנוע הצמיחה העיקרי של המשק הישראלי, לפיכך המדינה מציעה קרן הלוואות ייחודית ואטרקטיבית לעסקים חדשים וקיימים. ניתן לקבל הלוואות בערבות המדינה עד לסכום של 500,000 ₪. כדי לקבל את ההלוואה מומלץ לפנות למומחים של המרכז הישראלי לצרכנות פיננסית כדי להגיש באופן מקצועי את הבקשה לסיוע וכדי לשפר סיכויים לקבל את ההלוואה האטרקטיבית.

מעבר לכך, יש עוד עשרות קרנות בנקאיות, חוץ בנקאיות וקרנות פילנתרופיות, בעזרת המומחים שלנו תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי ולבחור בפתרונות המימון המתאימים, המשתלמים והנוחים ביותר עבורכם. בין השאר, ניתן לקבל פתרונות מימון לעסקים קיימים מקרנות קורת, קרן שמש, קרן הגליל, קרן סולם ועוד.

קרן קורת פועלת משנת 1994 והוקמה במטרה לסייע למגזר עסקי באופן פילנתרופי. הקרן מציעה מגוון הלוואות בתנאי ריבית אטרקטיבית לעסקים קטנים ובינוניים קיימים. מטרת הקרן לעודד צמיחה במשק הישראלי ולעודד הקמת עסקים חדשים והרחבת עסקים קיימים, בין היתר גם כדי לספק מקומות תעסוקה חדשים ולהקטין את שיעור האבטלה בארץ.

קרן נתן מסייעת ליזמים חדשים באמצעות מתן הלוואות עד 240,000 ₪, הקרן פועלת ללא כוונת רווח ועד היום סייעה לעשרות יזמים בתחילת דרכם.

קרן סולם מסייעת לעסקים חדשים וקיימים במגזר הערבי, ניתן לקבל הלוואות עד לגובה של 135,000 ₪ בריבית פריים+ 2%. הקרן מעודדת גם הקמת והרחבת עסקים המשותפים בין יהודים וערבים.

כאמור, יש עוד קרנות רבות ומגוון פתרונות מימון לעסקים קיימים, לכן חשוב לפנות לגורם מקצועי המתמחה בפתרונות מימון וגיוס הלוואות לעסק הקיים. לאחר אפיון העסק שלך תוכל לקבל ייעוץ מקצועי וסיוע בגיוס המימון הנדרש לעסק שלך, לשם הרחבתו, כדי לעבור תקופה קשה, למימון יבוא וסחר חוץ ולמטרות נוספות.

האם יש לך עסק קיים ואתה זקוק לפתרונות מימון מהירים ומשתלמים? אם כן, אל תהסס והשאר פרטים בטופס שבאתר כדי שצוות המומחים של פורטל המרכז הישראלי לצרכנות פיננסית יסייע לך, ללא עלות או התחייבות מצדך, לבחור ולקבל פתרונות מימון לעסקים קיימים בתנאים משתלמים.

 

מסלולי הלוואה לעסק
שמתאימים לך
הגש בקשה אונליין וקבל תשובה מיידית

סמן את סכום ההלוואה שברצונך לקבל

100,000
50,000
2,000,000
המשך

פרטי התקשרות ומטרת ההלוואה

מה סוג העסק לו דרושה ההלוואה?

עסק חדש
עוסק פטור
עוסק מורשה
חברה בע''מ
חזרה
אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

נצטרך ממך מספר פרטים נוספים לבדיקת ההלוואה
(זה ייקח פחות מדקה, מבטיחים!)

מהו המחזור השנתי של העסק?

500,000
0
10,000,000
0
10,000,000

סוג ההלוואה הרצוי

הלוואה בערבות מדינה
סולו מהבנק - (עד 5 ימים)
חוץ בנקאי
לא משנה לי סוג ההלוואה
חזרה

מהו וותק החברה שלך בשנים?

3
1
20
1
20

האם יש לך נכסים?

דירה/בית פרטי
מסחרי-משרד, חנות
מגרש
אין נכסים
חזרה

מה הגיל שלך ?

28
18
90
18
90

מאיזה איזור בארץ העסק?

צפון-רמת הגולן והגליל
חיפה והקריות
חדרה, זכרון והעמקים
אזור השרון
אזור המרכז
אזור ירושלים והסביבה
אזור השפלה עד אשקלון
אזור הדרום
אזור אילת והסביבה
חזרה

מה מצב חשבון הבנק שלך?

חשבון תקין (לא הוגבל אף פעם)
חשבון תקין (לא הוגבל ב5 שנים האחרונות)
חשבון הוגבל (בחמש שנים האחרונות)
חשבון מוגבל (יש אופציה לערבים)
היה עיקול על החשבון
חזרו שיקים בחשבון

האם יש לך תיקים בהוצאה לפועל?

אין תיקים
יש תיקים
חזרה

שלב אחרון וסיימנו!

ציין את תחום פעילות העסק והערות נוספות במידה ויש

חזרה
הגש בקשה להלוואה

, בקשתך התקבלה והיא תיבדק בהקדם. בשעות הקרובות יחזרו אליך עם הצעה להלוואה לעסק שתתאים לצרכיך.