ביטוח לאומי סניף ראשון לציון – שעות פעילות, כתובת ושירותים

ביטוח לאומי ראשון לציון

סניף הביטוח הלאומי בראשון לציון נמצא ברחוב ישראל גלילי 7, ומעניק שירות לתושבי העיר והאזור. בסניף ניתן לקבל את כל שירותי הביטוח הלאומי, כולל קצבאות, מענקים וייעוץ מקצועי. ליצירת קשר עם הסניף ניתן להתקשר למוקד השירות הטלפוני *6050 או למספר 04-8812345. ניתן להגיע לסניף בקלות בתחבורה ציבורית והוא כולל חניה ייעודית ללקוחות.

שעות פעילות וקבלת קהל

יוםשעות קבלת קהלאגף
א'08:30-13:00כל הנושאים
ב'סגור לקבלת קהל 
ג'08:30-13:00כל הנושאים
ד'סגור לקבלת קהל 
ה'08:30-13:00כל הנושאים
ו'-ש'סגור 

הערות חשובות:

– בערבי חג וחול המועד שעות הפעילות עשויות להשתנות

– מומלץ לבדוק את שעות הפעילות באתר או במוקד הטלפוני לפני ההגעה

– לקבלת שירות יעיל יותר מומלץ לקבוע תור מראש

– מבחינת הסדרי חניה, ישנו חניון בתשלום

– קווי תחבורה ציבורית שמגיעים לסניף: 11

שעות פעילות מיוחדות ומועדי חג

בערבי חג וחול המועד, שעות הפעילות משתנות. מומלץ להתעדכן באתר הביטוח הלאומי או במוקד הטלפוני לגבי שעות הפעילות המדויקות. בימי שישי, שבת וחגי ישראל הסניף סגור. במקרים דחופים, ניתן לפנות למוקד הטלפוני או להשתמש בשירותים המקוונים.

עמדות שירות עצמי

לנוחות התושבים, הביטוח הלאומי מציב עמדות שירות עצמי במספר מוקדים ברחבי העיר ראשון לציון. העמדות זמינות במיקומים הבאים:

– בניין העירייה – רחוב הכרמל 20, ראשון לציון

– קניון רוטשילד – רחוב רוטשילד 45, קומה 1 (מול מתחם האוכל), ראשון לציון

בעמדות השירות העצמי ניתן להנפיק אישורים שונים, לקבל מידע מעודכן על תביעות ותשלומים, ולבצע פעולות נפוצות ללא צורך בהמתנה בתור בסניף. השירות בעמדות נגיש וידידותי למשתמש.

למה כדאי לקבוע תור מראש?

קביעת תור מראש לביטוח הלאומי בראשון לציון מאפשרת חיסכון משמעותי בזמן המתנה וקבלת שירות יעיל ומדויק יותר. ניתן לקבוע תור באמצעות אתר האינטרנט של הביטוח הלאומי, באמצעות היישומון (אפליקציה) או באמצעות המוקד הטלפוני. בעת קביעת התור, חשוב לציין את סוג השירות המבוקש ולהכין את כל המסמכים הנדרשים מראש.

אפשרויות קביעת תור

ערוץפרטי התקשרותזמני מענה
מוקד טלפוני6050* או 04-8812345ימי א'-ה' 08:00-17:00
אתר הביטוח הלאומיhttps://www.btl.gov.il/snifim/Pages/ZimunTor.aspx

 

24/7
אפליקציהביטוח לאומי24/7

מה הם השירותים המוצעים בסניף?

הסניף מספק מגוון רחב של שירותים, כולל: קצבאות זקנה ושארים, קצבאות נכות כללית, נפגעי עבודה, דמי אבטלה, הבטחת הכנסה, דמי לידה, שיקום מקצועי, קצבאות ילדים, זכויות מתנדבים, ועוד. הצוות המקצועי בסניף עומד לרשות הפונים בכל הנוגע למימוש זכויותיהם וקבלת מידע על השירותים השונים.

כיצד ניתן להתעדכן במידע אישי?

הביטוח הלאומי מציע אפשרות לקבלת מידע אישי מעודכן באמצעות האזור האישי באתר האינטרנט. לאחר הזדהות באמצעות תעודת זהות וסיסמה, ניתן לצפות בהיסטוריית התשלומים, להוריד אישורים, לעדכן פרטים אישיים, ולהגיש בקשות לקצבאות ותביעות שונות.

שירותים דיגיטליים ואפשרויות תקשורת נוספות

בנוסף לשירותים הפרונטליים, הביטוח הלאומי מציע מגוון שירותים דיגיטליים. ניתן לשלוח מסמכים באמצעות הפקס שמספרו 03-9426714, או באמצעות האתר והיישומון. שירות המוקד הטלפוני עומד לשירות הלקוחות בשעות הפעילות המורחבות, ומספק מענה למגוון רחב של פניות.

תכנון הביקור בסניף

סניף הביטוח הלאומי בראשון לציון מציע שירות יעיל ומקצועי לתושבי העיר והסביבה. לצורך ביקור יעיל בסניף, מומלץ להכין מראש את כל המסמכים הנדרשים, כולל: תעודת זהות, מסמכים רפואיים (במקרה הצורך), אישורי הכנסה ומסמכים נוספים הרלוונטיים לפנייה. מומלץ להגיע כ-15 דקות לפני התור שנקבע כדי להתארגן ולהתמצא בסניף.

נגישות והתאמות מיוחדות

סניף הביטוח הלאומי בראשון לציון מונגש באופן מלא לאנשים עם מוגבלויות. הסניף מצויד ברמפות גישה, שירותים מותאמים, חניית נכים, ועמדות שירות מונגשות. במקרה הצורך, ניתן לבקש סיוע מצוות הסניף או להיעזר בשירותי תרגום לשפת הסימנים בתיאום מראש.

מדריך השירותים הדיגיטליים המקוונים

הביטוח הלאומי משקיע משאבים רבים בפיתוח שירותים דיגיטליים מתקדמים. דרך האתר הרשמי והיישומון, ניתן לבצע מגוון פעולות כגון: הגשת תביעות לקצבאות שונות, הורדת אישורים, צפייה במצב התביעה, עדכון פרטים אישיים ועוד. המערכת הדיגיטלית מאפשרת גם תקשורת ישירה עם נציגי השירות באמצעות תיבת הודעות אישית.

מה חשוב לדעת על הגשת תביעות?

תהליך הגשת התביעות בביטוח הלאומי מחייב תשומת לב מיוחדת והקפדה על פרטים. בעת הגשת תביעה, חייבים לצרף את כל המסמכים הנדרשים ולמלא את כל הפרטים בדיוק. התביעה תיבחן על-ידי פקיד תביעות מומחה, ובמקרה הצורך ישלחו בקשות להשלמת מסמכים נוספים.

שירותי ייעוץ והכוונה

הסניף מציע שירותי ייעוץ והכוונה בתחומים שונים. היועצים המקצועיים יכולים לסייע בהבנת הזכויות, בהסבר על תהליכים ובהכוונה למימוש זכויות. השירות ניתן ללא תשלום ומותאם לצרכי הפונים.

מערכת פניות הציבור וטיפול בתלונות

מערכת פניות הציבור בביטוח הלאומי מחויבת לרמת שירות גבוהה ומטפלת בפניות ותלונות במקצועיות ובמהירות. כל פנייה מקבלת מספר מזהה ומטופלת על-ידי גורם מקצועי. ניתן להגיש פניות באמצעות האתר, היישומון, המוקד הטלפוני או בפנייה ישירה לסניף.

המלצות לשירות יעיל

לקבלת שירות מיטבי, מומלץ להתעדכן בדרישות המסמכים הנדרשים באמצעות אתר האינטרנט או המוקד הטלפוני טרם ההגעה לסניף. במקרים רבים, ניתן לקבל שירות מלא באמצעות הפלטפורמות הדיגיטליות מבלי להגיע לסניף באופן פיזי. הדבר חוסך זמן יקר ומאפשר קבלת שירות יעיל ומהיר יותר.

מדריך השירותים הדיגיטליים המקוונים

הביטוח הלאומי משקיע משאבים רבים בפיתוח שירותים דיגיטליים מתקדמים. דרך האתר הרשמי והיישומון, ניתן לבצע מגוון פעולות כגון: הגשת תביעות לקצבאות שונות, הורדת אישורים, צפייה במצב התביעה, עדכון פרטים אישיים ועוד. המערכת הדיגיטלית מאפשרת גם תקשורת ישירה עם נציגי השירות באמצעות תיבת הודעות אישית.

מה חשוב לדעת על הגשת תביעות?

תהליך הגשת התביעות בביטוח הלאומי מחייב תשומת לב מיוחדת והקפדה על פרטים. בעת הגשת תביעה, חייבים לצרף את כל המסמכים הנדרשים ולמלא את כל הפרטים בדיוק. התביעה תיבחן על-ידי פקיד תביעות מומחה, ובמקרה הצורך ישלחו בקשות להשלמת מסמכים נוספים.

שירותי ייעוץ והכוונה

סניף הביטוח הלאומי בראשון לציון מציע שירותי ייעוץ והכוונה בתחומים שונים. היועצים המקצועיים יכולים לסייע בהבנת הזכויות, בהסבר על תהליכים ובהכוונה למימוש זכויות. השירות ניתן ללא תשלום ומותאם לצרכי הפונים.

מערכת פניות הציבור וטיפול בתלונות

הביטוח הלאומי מחויב לרמת שירות גבוהה ומטפל בפניות ותלונות במקצועיות ובמהירות. כל פנייה מקבלת מספר מזהה ומטופלת על-ידי גורם מקצועי. ניתן להגיש פניות באמצעות האתר, היישומון, המוקד הטלפוני או בפנייה ישירה לסניף.

זכויות מיוחדות ואוכלוסיות מיוחדות

הביטוח הלאומי מספק שירותים מיוחדים לאוכלוסיות שונות, כולל: קשישים, אנשים עם מוגבלויות, הורים יחידים, עולים חדשים ועוד. לכל קבוצה יש זכויות והטבות מיוחדות, והצוות המקצועי בסניף עומד לרשות הפונים בכל הקשור למימוש זכויות אלו.

עזרה ותמיכה במימוש זכויות

הסניף מציע תמיכה וסיוע במימוש זכויות לאוכלוסיות מוחלשות. השירות כולל עזרה במילוי טפסים, הסברים מפורטים על הזכויות וליווי בתהליך מימוש הזכויות. במקרים מסוימים, ניתן לקבל גם שירותי תרגום ותיווך לשפות שונות.

שירותי מידע והסברה

הביטוח הלאומי משקיע משאבים רבים בהנגשת מידע לציבור. בסניף ניתן לקבל חוברות מידע, עלונים והסברים מפורטים על הזכויות והשירותים השונים. בנוסף, מתקיימות סדנאות והרצאות בנושאים שונים הקשורים לזכויות בביטוח הלאומי.

סניף הביטוח הלאומי בראשון לציון עומד לרשות התושבים עם מגוון רחב של שירותים, הן בסניף הראשי והן בעמדות השירות העצמי ברחבי העיר. באמצעות הערוצים הדיגיטליים, המוקד הטלפוני והשירות הפרונטלי, הסניף מספק מענה מקיף לכל צורכי התושבים בתחום הביטוח הלאומי. לייעול השירות, מומלץ לקבוע תור מראש ולהתעדכן באתר הביטוח הלאומי לגבי המסמכים הנדרשים טרם ההגעה לסניף.

כל מה שצריך לדעת על הביטוח הלאומי בראשון לציון
האם חובה לקבוע תור לפני הגעה לסניף?

💡 למרות שניתן להגיע לסניף גם ללא תור, מומלץ מאוד לקבוע תור מראש. קביעת תור מבטיחה זמני המתנה קצרים יותר וטיפול יעיל בפנייתכם. ניתן לקבוע תור דרך אתר הביטוח הלאומי, היישומון או המוקד הטלפוני.

מה עליי להביא כשאני מגיע/ה לסניף?

💡 בכל ביקור בסניף יש להצטייד בתעודת זהות. בנוסף, בהתאם לסוג הפנייה, יש להביא מסמכים רלוונטיים כגון: תלושי שכר, אישורים רפואיים, טפסים חתומים ומסמכים נוספים בהתאם לסוג השירות המבוקש. מומלץ לברר מראש אילו מסמכים נדרשים.

האם ניתן לשלוח מסמכים לסניף ללא הגעה פיזית?

💡 כן, ניתן לשלוח מסמכים במספר דרכים: דרך האתר המקוון של הביטוח הלאומי, באמצעות היישומון, בפקס שמספרו 03-9426714, או להניח בתיבת השירות בכניסה לסניף. חשוב לצרף מספר תעודת זהות ופרטי התקשרות.

מה עושים במקרה של תקלה בעמדת השירות העצמי?

💡 במקרה של תקלה בעמדות השירות העצמי, ניתן לפנות למוקד התמיכה הטכנית בטלפון *6050. לחלופין, ניתן לגשת לנציג האבטחה במקום או להשתמש בשירותים המקוונים דרך אתר הביטוח הלאומי.

האם יש חניה זמינה ליד הסניף?

💡 כן, ליד סניף הביטוח הלאומי בראשון לציון קיימת חניה ייעודית ללקוחות. בנוסף, ניתן למצוא חניה ציבורית בסביבת הסניף. לבעלי תו נכה קיימים מקומות חניה שמורים בקרבת הכניסה לבניין.

כיצד ניתן לקבל עדכון על סטטוס התביעה שלי?

💡 ניתן לעקוב אחר סטטוס התביעה במספר דרכים: באזור האישי באתר הביטוח הלאומי, דרך היישומון, בעמדות השירות העצמי, או באמצעות פנייה למוקד הטלפוני. בכל בירור יש להצטייד במספר תעודת זהות ובמספר התביעה.

לסיוע נוסף במימון הוצאות או צרכים דחופים מעבר לקצבאות הביטוח הלאומי >>

גיוס אשראי גמיש דרך כל הגופים

בחר דרך מי תרצה לקבל הלוואה?

בנקים
חברות ביטוח
חברות אשראי
הלוואה חברתית
הלוואה בצ'קים
קרנות פרטיות

התחילו בדיקת זכאות להלוואה?

בחר את סכום ההלוואה המבוקש

30,000
3,000
400,000
המשך

באיזה בנק מתנהל החשבון שלך?

בנק הפועלים
באנר בנק הפועלים
בנק לאומי
באנר בנק לאומי
בנק מזרחי
באנר בנק מזרחי
בנק דיסקונט
באנר בנק דיסקונט
בנק איגוד
באנר בנק אגוד
בנק אוצר החיל
באנר בנק אוצר החייל
בנק יהב
באנר בנק יהב
הבנק הבינלאומי
באנר בנק הבינלאומי
בנק הדואר
באנר בנק הדואר
יובנק
באנר יובנק
בנק ירושלים
באנר בנק ירושלים
בנק מסד
באנר בנק מסד
פאגי
באנר בנק פאגי
ערבי ישראלי
באנר בנק ערבי ישראלי
פפר
באנר בנק פפר
one zero
באנר בנק one zero
אין חשבון בנק
באנר אין חשבון בנק
בנק שלא ברשימה
באנר בנק לא מהרשימה
חזרה

פרטי ההתקשרות

חזרה
המשך
אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

מטרת ההלוואה

מהי מטרת ההלוואה

קניית רכב
משכנתא לדירה
שיפוץ לדירה
סגירת חובות
חופשה
אירוע
הלוואה לעסק
מטרה אחרת
חזרה

איזה כרטיס אשראי יש לך?

ויזה
באנר ויזה
ישראכרט
באנר ישראכרט
מאסטרקרד
באנר מאסטרקרד
אמריקן אקספרס
באנר אמריקן אקספרס
דיינרס
באנר דיינרס
דיירקט
באנר דיירקט
אחר
באנר כרטיס אחר
אין כרטיס
באנר אין כרטיס

האם לבן/בת זוגך יש כרטיס אשראי?

כן
לא
חזרה

האם קיים רכב ברשותך?

קיים
לא קיים

האם הרכב משועבד?

כן
לא

איזה רכב תהיה מעוניין לקנות?

חדש
יד שנייה
אופנוע חדש
אופנוע יד שניה

מעוניין בטרייד אין או ברכב נוסף?

טרייד אין
רכב נוסף
חזרה

נצטרך ממך מספר פרטים נוספים לבדיקת ההלוואה
(זה ייקח פחות מדקה, מבטיחים!)

מה הגיל שלך?

27
18
80

מצב משפחתי?

רווק
נשוי
גרוש
אלמן
חזרה

מהי ההכנסה החודשית שלך?

6,500
2,000
100,000

מצב תעסוקתי

שכיר
בעל עסק
גמלאי
לא עובד
חזרה

מה הותק התעסוקתי שלך?
(כמה שנים את/ה עובד/ת)
הזז את העיגול לבחירת שנות העבודה

1
0
20
חזרה
המשך

האם יש נכסים בבעלותך?
(משפר את דרוג האשראי)

דירה
בית פרטי
נכס מסחרי חנות/משרד
מגרש/קרקע
אין נכסים
אחר
חזרה

האם יש לך קרן השתלמות?

כן
לא

האם יש הלוואה על חשבון קרן ההשתלמות?

כן
לא

האם פדית את קרן ההשתלמות ב3 השנים האחרונות?

כן
לא
חזרה

האם לקחת הלוואה על חשבון קרן הפנסיה?

כן
לא
חזרה

האם בוצע פדיון של הפנסיה מחברות הביטוח ב 6 השנים האחרונות?

כן
לא
חזרה

האם יש לך קופת גמל?

כן
לא
חזרה

מהיכן אתה בארץ?

צפון-רמת הגולן והגליל
חיפה והקריות
חדרה, זכרון והעמקים
אזור השרון
אזור המרכז
אזור ירושלים והסביבה
אזור השפלה עד אשקלון
אזור הדרום
אזור אילת והסביבה
חזרה

האם חזרו לך צ'קים או הוראות קבע בשנתיים האחרונות?

כן
לא
חזרה

האם אתה מוגבל בבנק?

כן
לא
חזרה

האם יש הלוואה נוספת?

כן
לא

בחר את סכום ההלוואה

30,000
3,000
400,000

האם קיבלת בתקופה האחרונה סירוב מהבנק להלוואה?

כן
לא
חזרה

האם יש לך תיקים בהוצאה לפועל?

יש תיקים
אין תיקים
חזרה

מה סכום החוב?

0
0
400,000
חזרה
המשך

האם תהיה מעוניין לחסוך עד 200,000 ₪
בקרן הפנסיה או ביטוח המנהלים שלך?

כן
לא
חזרה

האם יש לך ביטוח חיים או בריאות?

כן
לא
חזרה

✅בהתאם לנתוניך יש סיכוי גבוה שמגיע לך כסף ממס הכנסה!

האם תרצה שנבצע עבורך בדיקת החזר מס?
(הבדיקה ללא עלות והתחייבות)

כן
לא
חזרה

האם היו לך הפסקות עבודה ב 6 השנים האחרונות?

כן
לא
חזרה

מה ההכנסה החודשית של בן/בת הזוג שלך

6,500
2,000
100,000

איזה כרטיס אשראי יש לבן/בת זוגך?

ויזה
ישראכרט
מאסטרקרד
אמריקן אקספרס
דיינרס
דיירקט
אחר
אין כרטיס
חזרה
המשך

כמה ילדים מתחת לגיל 18 יש לך?

0
0
10
חזרה
המשך

האם יש לך ילדים עם צרכים מיוחדים?

כן
לא
חזרה

התקדמת בבקשת ההלוואה שלך בסכום
רק חסרים לנו כמה פרטים לצורך השלמת הבקשה

מוגבל בבנק: כן מוגבל

ספר למה יש הגבלה ומתי היא עתידה להסתיים

מצב תעסוקתי: שכיר

ספר לנו במה אתה עוסק ובאיזה חברה אתה מועסק

מצב תעסוקתי: בעל עסק

ספר לנו בכמה מילים על העסק שלך – מתי הוקם, מחזור שנתי ומטרת ההלוואה

מצב תעסוקתי: גמלאי

האם אתה מקבל קצבה?

נכס בבעלותך: דירה

ספר לנו היכן ממוקם הנכס, מה השווי המוערך שלו ואם יש משכנתא עליו

נכס בבעלותך: בית פרטי

ספר לנו היכן ממוקם הנכס, מה השווי המוערך שלו ואם יש משכנתא עליו

נכס בבעלותך: מגרש/קרקע

ספר לנו היכן ממוקם הנכס, מה השווי המוערך שלו ואם יש משכנתא עליו

חזרו צ'קים או הוראות קבע: כן חזרו

פרט מה חזר ומתי

תיקים בהוצאה לפועל: יש תיקים

ספר לנו בקצרה על מה התיק?

השכלה:

ספר לנו אם למדת במוסד אקדמאי ואם יש לך תואר ראשון או שני.

חזרה
המשך

שלב אחרון וסיימנו!
מלא רק מספר ת"ז ותאריך הנפקה וההלוואה בדרך!

חזרה
הגש בקשה להלוואה

בקשתך התקבלה והיא תיבדק בהקדם, בשעות הקרובות יחזרו אליך עד 5 חברות להלוואות לכל מטרה שיציעו לך פתרון מתאים.